090403

Fredag innebär helg. Riktigt skönt efter en dag som denna. Trodde dock att den skulle bli lite jobbigare än vad den har varit. Började med att datorerna på skolan tagit sovmorgon och det tog sisådär en kvart innan man blev inloggad. Fick en extra uppgift och gick för att fota lite. Mötte A och S vid skåpen och pratade med dem ett tag. Vi fick sluta lektionen tidigare då datorerna laggade och vi gick då till gymnastiksalen. En timme i förväg. Teoriprov väntade och det tog väl sju, åtta minuter att göra. Har nog alla rätt hoppas jag. Lunch, helstekt kotlettrad med ugnsrostade grönsaker. Låter så mycket godare än vad det var. Påminde om kassler.
Sedan var det matte för hela slanten. Sinus-, cosinus- och areasatsen är vad som fyller våra lektioner.
Sista timmen var det engelska. Vi pratade igenom vår scen ur Hamlet, kom inte så långt. Anledningen var muntliga nationella. Jag och A var faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Får se vad man får för betyg på det men det är skönt att det är bortgjort i allafall.

Sprang in på Ur&Penn efter skolan för att köpa en ny svart klocka. Min gamla har stannat så jag tyckte att det var lika bra att köpa en ny då även armbandet på den gamla höll på att gå sönder. Så hundra kronor fattigare är man för tillfället men passa tiden, det kan jag.

Nyhetsmailet från Sneakersnstuff damp ned i inkorgen och ja, vad kan man göra? Måste kika in om det finns några finfina skor...



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback