EN DAG KVAR

Eller en lektion. Svenska. Men hellre det än en skrivuppgift som handlar om hur Strindberg skulle ha levt sitt liv idag.

Förövrigt så kan jag säga att en kvinna har hört av sig och velat köpa vantarna som syntes i tidningen. Vet dock inte mer, har mailat henne men inte fått något svar.
Fick veta igår att samhällsprovet gått riktigt bra, ett MVG där.
Dessutom så slutade Digitalt skapande nu och vi fick betygen i det. Vi har haft två lärare och jag kan säga att jag är himla bra, fick inga negativa kommentarer. Tydligen så är jag bildstark, tekniskt kunnig och förstår mig på det grafiska. Ja, kan man mer än lärarna så... Ett välförtjänt MVG liksom.

Jag och pappa tog svininfluensavaccinet idag. Kändes ingenting men nu har jag lite svårt att lyfta armen hur som helst. Pappa har varit lite smått nervös sedan han sett nyheterna och de extremt långa nålarna. Han trodde att den liksom skulle gå igenom benet och ut på andra sidan armen. Så var det inte.



Kommentarer

Eva

ha ha, tur att inte nålen gick genom armen. Det hade ju varit trist.


08:49:57 / 2009-12-18 / http://tapeterochteak.blogg.se/

LindaH

Du är bara för bra, det är det jag säger.


22:55:11 / 2009-12-18 / http://lindaisy.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback