090720

Idag började dagen med att hela familjen rensade lite på vinden. Lite skänktes till aktion och lite slängdes bort.

Grannarna ringde och önskade grattis i efterskott och bjöd över oss på fika. I present skulle jag ha fått en musiktjänst på mobilen men då jag fyllt arton kunde inte de göra det utan jag skulle vara tvungen att godkänna det innan. Fick därför 400 spänn i refill. Icket dåligt men jag tror att jag ska testa den där musiktjänsten lika fullt! Vore kul.

I kväll så åt vi med pappas släkt, hans syskon och föräldrar, i Skelleftehamn på en restaurang som heter OmBord. Riktigt god mat har de där, och mycket.


Imorgon blir det körlektion och en sväng på stan, har lite som måste fixas. Kanske blir det något efterlängtat inköp också?



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback