0906-02-03-04

Ojdå. Länge sedan sist men även det har en förklaring.

Har slitit som ett djur med att plugga inför de två sista proven. Matten igår och kemi idag. Hur har det gått då? Ja, näst sista veckan och man har massa energi kvar, inte. Därför har jag knappt orkat något och bara haft skolan hängandes över mig som ett mörkt moln. Men idag lyftes de tunga stenarna bort och det enda som återstår är att skriva två utvärderingar och maila in dem. För att återgå till proven så gick väl inte matten så värst bra, inte för någon tror jag. Kemin gick desto bättre men jag har några slarvfel, det vet jag.

Nu blir dagarna allt kortare och kortare. Vi har inte mycket kvar och vi har börjat prata betyg. Fick MVG i Teknikutveckling. Alltid kul. Treorna klär ut sig och larvar på. På Balder har det nu varit clowner, scouter, grottmän, brandmän, dykare, terrorister, spartaner, gladiatorer och så vidare... Det tar aldrig slut. Men det är ganska skoj också. Fast idag så var det någon som kastade in en vattenballong i klassrummet när vi hade svenska. Det var ganska onödigt tycker jag. Ballongen gick inte sönder så de var ganska dåliga...

Nu ska jag skriva mina utvärderingar som jag skjutit upp och skjutit upp. Nu måste jag göra det.



Kommentarer

Eva

Känner jag dig rätt, gick proven utmärkt. Det är bara att kämpa på de sista dagarna, sedan har du SOMMARLOV. Tja lite jobb också ...


18:55:25 / 2009-06-04 / http://tapeterochteak.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback