090601

Har kämpat hela helgen mot förkylningen. Inte vidare framgångsrikt dock. Däckade totalt ihop i fredagskväll och tog det lugnt hela lördagen till farmor, farfar och min faster med familj kom på middag. Söndagen tillbringades hos mormor och morfar, ute i blåsten. Tur att det har varit varmt men inte kul att måsta sitta i skuggan för denna förkylning.

Hälsade dessutom på hos min kusin som har hyrt hus. De hade fått i ordning huset riktigt fint. Det var mycket större än jag trott och väldigt ljust där inne. Trevligt faktiskt, man kan åstadkomma mycket med lite målarfärg!


Hade min första körlektion i dag. Gick väl endå hyfsat tycker jag. Fast det tokigaste var väl när jag bromsat in och stannat vid en vägkant och en mopedist körde in i bilen bakifrån. Ingenting hände, det gick sakta och det var mer en duns än en riktig smäll men lite obehagligt ändå... Nu vet man att man absolut inte kan lita på andra trafikanter.




Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback