090610

Helt plötsligt kom den där känslan om sommarlov. Gårdagen började med en smått irriterad körskolelärare vilket inte ledde till den bästa körningen. Sedan till skolan och fick tillbaka kemiprovet. 31 av 36. Vilda lådan/vilda rester till lunch gjorde valet att dra till Dallas ganska enkelt. Skönt att man har de kompisar man har, killarna åt nämligen upp både min och Isabels mat när vi inte orkade mer. Så vi satt där helt mätta och killarna pratade om att gå och fika alternativt käka igen. De är inte riktigt kloka.

Väl tillbaka på skolan blev vi attackerade av vattenballonger men ingen av oss blev särskilt blöt. Hade världens tur, hade lätt kunnat bli ordentligt blöt andra gången de kastade men ballongen höll. Fick lite information om projektarbetet också. Plus en väldigt liten brainstorming i klassrummet sedan, vi kunde visst tänka lika bra själva.

Här slutade då egentligen min dag. Kvart i två. Men jag hade ett uppdrag. Så jag stannade och peppade ITarna inför deras extraprov i programmering. Gick till mamma och bytte väska och väntade sedan på ElinS. Vi gick på stan ett tag, hon köpte två par skor, inte jag. Och sedan mötte vi Linnea för att sedan bege oss mot Bonnstan. Anledningen var balen, ElinK skulle dit och jag skulle fota henne. Vi väntade på att hon skulle dyka upp och sedan blev det lite fotografering. Fick skjuts upp till Folkets Park där alla kom i fina bilar och så. Oj vad vi väntade på Elin. Men deras bil hade gått sönder så de var tvungna att fixa en ny. Sent om sider så kom då vår vän. I en röd liten bil.

Nu blir det till att sätta sig och redigera hennes bilder. Det kommer nog upp någon här också, de blev så bra.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback