090328

Trött som ett as igår efter att ha simmat 700 meter. Eller kanske berodde det på att man var trött innan. I alla fall så skakade mina händer som aldrig för. Hemskt.

Såg då klart Shakespeare in love på engelskan och fick reda på att jag tillsammans med några till ska spela upp en scen ur Hamlet. Men gammaldags engelska dessutom. Ay!
Ska dessutom göra muntliga engelska nationella snart. I grupper om två eller tre. Vi är två i min grupp. Jag och A tar oss nog genom det utan problem.

Kom då hem och började göra mat. Käkade och hamnade framför tvn. Såg lite av Grillad. Vad hände med det programmet? Ingen i publiken skrattade åt de bisarra elakheterna som var riktade mot Anna Book. Inte mot de andra heller. Jag blev less på Järvheden & Co och gick och lade mig halv tio. Sant som det är sagt så vaknar jag med ett leende på läpparna, utvilad och tänker att nu kan jag ligga kvar hur länge som helst för ingen bryr sig. Kollar på klockan och nog fasen står den på 07:12. Vad i hela världen? Låg kvar en timme men sedan började jag bli så hungrig att det bara var att stiga upp.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback