090512

Sitter här och väntar, har tänkt gå och duscha snart.
Börjar nämligen halv ett idag. Anledningen stavas kemiprov.

Inte den bästa grejen kanske men man får då sova lite längre.
Hur länge blev det då för fröken Larsson? Ungefär 25 minuter..  Toppen att vakna tjugo i sju. Och sedan inte kunna somna om för att brorsan får sms hela tiden. Inte hela världen kanske, om det inte vore för att hans signal är en halv låt. Och samma låt som min ringsignal dessutom. Men han är min bror och jag kan inte vara arg på honom i en evighet.

Var ute och övningskörde med mamma igår kväll. Tänkte ge henne en chans att inte andas in all luft i bilen och kanske lite på att jag faktiskt kan köra. Hur gick det då? Inte toppen bra kanske, jag tycker att jag har kontroll men nejdå. Mamma håller fast sig. Det är så mycket lättare att köra med pappa...
I alla fall så var vi i Hamn och körde runt runt. Tränade visst högersvängar upptäckte jag efter ett tag. Så inne bland bostadsområdena kör man sakta och kikar på husen. Upptäckte några väldigt tveksamma färgsättningar på två hus. Knallrosa med vita knutar och sedan ett mintgrönt, solblekt, hus med vita knutar. Måla, måla..

Kvällen blir nog att ta det lite lugnt. Ska på teorikurs på AHA efter skolan som slutar 18. Är sent hemma och efter en dag med prov så blir det nog inte bättre...



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback