090515

Fredag innebär helg. Och en hyfsat skön sådan också.

Fast jisses vilken träningsvärk jag kommer att ha. Ska nämligen och spela rullstolsinnebandy i Umeå i morgon... Får se hur ont man har i axlarna efter det. Sedan verkar det som att det kanske blir en tur till Bergsbyn med tjejerna i morgonkväll. Mjukglass gärnet. Får se hur det blir med den saken.

I dag har jag då i alla fall fotat lite, valt ut de bilder jag ska visa upp efter lite redigering. Spelat innebandy på gympan, räknat matte och sedan spelat lite poker med killarna efter skolan. Hjälpte Alexander till en början och han vann rätt bra där ett tag, när jag sedan skulle spela själv så gick det inte riktigt lika bra. Det var stora grejer i potten. Alexanders cykel, Bomans Warhammergubbar, Sebbes Xbox, Christers dator och Isabels ritplatta. Hade turen att inte behöva förlora något där. Det fanns inte tid till det, men mina betyg stod visst på spel ett tag. När Boman vann Isabels ritplatta så bytte alla tillbaka sina saker. Fast, det var ju aldrig på riktigt.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback