HÅLL I HATTEN!

Fröken Larsson har varit och köpt sig en klänning. Oj kors i taket. Lite fånig kände jag mig när jag drog på mig klänningen och fortfarande hade på mig mina stora baggy jeans. Men mamma tyckte att med strupbyxor så skulle det bli fint. Nu är det ingen klänning med puffärmar och rosor på utan en svart med svarta paljetter på axlarna. Sedan så blev det faktiskt en ganska fin tröja som kanske var lite mer i min stil. Eller vad säger ni?

Körde till Elgiganten och frågade lite om kompaktkameror, till projektarbetet. Fick fina svar och har nu skrivit lite också.

Sneakade till mig middag hos farmor och farfar, där var det full jul med alla tomtar framme. Adventsstakarna spökade och ja, julen är visst här. De frågade om min önskelista och vilken tur att de har en dotter som löser problem åt dem, ja nu fick jag mejla faster om kamera väskan men vi får väl se hur det blir.




Kommentarer

elin

haha jag har också köpt den svarta med paljetterna och axelvaddar ;P


21:18:35 / 2009-11-26 / http://sweeteyes.blogg.se/

faster eva

till vilken tillställning ska denna klänningspremiär äga rum? Du blir säkert superfin.


07:50:16 / 2009-11-27

Namn
Mail...
Blogg

Trackback