PUST OCH STÖN

Denna vecka är nog veckan från helvetet. Skojar icket. Tusen saker att göra och självklart så skjuter man upp dem till sista dagen också. Bara för att få ta del av den där extrema stressen.

Men jag lovade att komma med resultatet från matte provet, 24/7 ¤. För er som undrar, MVG alltså. Är himla nöjd då det inte gick lika bra som vanligt för mina vänner. Men det är bara att vända blad, nationella väntar.

Idag har jag förberett mig inför svenska uppsatsen, det är lite galet. Får se hur det känns i morgon. Och lunchen var att välja mellan pest eller kolera. Potatisburgare eller blodpudding. Blodpudding blev det då med macka och allt. Ringer mamma efter skolan och hon frågar vad jag har ätit till lunch, konstigt nog tystnar hon. Valet av middag hade inte jag bestämt. Tydligen vankades det ärtsoppa, ingen favorit men det var bara att äta. Hungrig var man ju. Men aldrig mer. Nej aldrig.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback