WHAT HAVE YOU BEEN UP TO?

Skola och allt vad det innebär.
Skrivit projektplan så jag ledsnar. (När är projektarbetet klart?)
Köpt en vinterjacka för 250 kronor.
Fått en ny kudde.
Kört Tradolan till morfar mot smärtan i den opererade handen.
Insett att skorna på Sneakersnstuff sjunkit i pris men de finns inte rätt storlek.
Åkt snålskjuts med farfar till skolan då det regnade så mycket.
Fryst armarna av mig på skolan. (Jisses vad kallt det är på Balder.)
Lyssnat på prat om Linux och ansträngt mig för att förstå.
Förslag på bärbar dator har kommit från Boman. (Det är bara att kasta ut alla pengar i sjön)
Lyssnat på prat om WOW, nej vem försöker jag lura... Inte lyssnat menar jag.

Tre prov väntar innan lovet plus detta eviga projektarbete. Gissa vad jag kommer att göra framöver?




Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback