F = B I L

Tillbaka efter en helg som har känts ovanligt lång. Vet inte om det beror på att jag var ledig lördag eller om jag har lyckats göra mer saker än vanligt.

Igår var jag och ElinK och såg Flickan som lekte med elden, den var bra. Vet inte annars vad jag ska säga, den levde upp till förväntningarna jag hade efter boken. Träffade Jesper från AHA innan, han frågade om jag fortfarande hade kvar körkortet och pratade lite mer. Trevligt. När jag då kom hem så käkade vi middag, och sedan skulle pappa och rösta. Så det var bara att ta röstkortet i hand och gå dit. Hade ingen aning om någonting men ville inte att Sverigedemokraterna skulle ha något med saken att göra, så därför röstade jag icket på dem.

Förövrigt så har jag tänkt börja på mitt tal snart, men jag vill inte. Det blir nog i morgon.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback