Pojkar dör i krig och flickor i Kina

Började tio idag, riktigt skönt med sovmorgon. Skrev idéskissen till projektarbetet och lämnade in den. Efter tjugo minuter gick jag, Alexander och Boman på lunch. Dock hade inte matsalen öppnat så vi väntade i tio minuter.

Efter skolan gick jag och Isabel på stan en sväng. Pappa ringde och frågade om jag skulle följa med på Elgiganten. Han och broder skulle visst köpa en tv. De hämtade upp mig i stan och när vi kommit dit berättade pappa att både jag och broder skulle få varsin tv till våra rum. Överraskning. En trevlig sådan. Fick en nitton tums Philips platt-tv. Glad är jag. Man kan spela upp musik från USBminnen och likadant med bilder. Spejsat.
 
Dessutom ringde de från Selins, mina glasögon är klara. Ska hämta dem i morgon.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback