Söndag

Ja.. med samma uppkörarsnubbe som sist så verkade det som om han hade bestämt sig för att kugga mig ännu en gång. Med sådana petitesser som lite dålig placering vid sväng på landsväg och att jag inte kikade tillräckligt länge runt omkring mig innan jag svängde så blev jag kuggad. Vet inte när jag ska köra upp nästa gång då Aha stängde vid tre. Ska in där i morgonbitti och prata med Jesper.

Jobbade igår, riktigt skönt att få låta tankarna spåra in på något helt annat. Fotade också lite igår, det var så länge sedan sist. Och idag har farmor kalas. Ska dit snart och sedan kanske det blir att vara med ElinS ikväll.



Kommentarer

Eva

vi håller tummarna för dig och känner att tredje gången gillt.


08:16:41 / 2009-09-07 / http://tapeterochteak.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback