MY KNIGHT IN SHINING ARMOR

Alexander var förbi nyss, kikade lite på Photoshop och nu verkar det funka. Tackar och bockar! Då blev tyglarna lite längre. Aah, blir nog att redigera lite bilder ikväll.. Hihi. Äntligen.

En glad nyhet är att lönen trillade in på kontot idag. Helt plötsligt blev man en rik student. För stunden i alla fall. Kanske ska fira detta med att göra av med 329 kronor? Måste ha tag i femte säsongen av Numb3rs.. Tvn funkar ju inte så jag vet inte vad jag ska hitta på.

Förresten ni Happy Homes:ar, kan ni kika om jag har skrivit in tiden för sista lördagen jag jobbade? Den 14:e, har haft så mycket att tänka på så jag vet inte om det blev av...

Nu blir det att göra lite mat. Lat som man är så blir det något enklare. Shit, när ska man komma igång och göra matback? Skyller på knät för tillfället.



Kommentarer

LindaH

Ska kolla om tiden är inskriven i morgon, kul att du har det bra. Du är väldans aktiv på bloggen nu, me like! Kan däremot inte säga detsamma om mig... Måste ta mig i kragen någon dag. ha det bra kram!


21:49:57 / 2010-08-26 / http://lindaisy.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback