VÅFFLOR TILL MIDDAG

Så efter lite nuklider, neutrinos, homogena och inhomogena ekvationer så blev det lunch. Pannkaka med sylt.
Dock så kände jag av denna sylt och det började som vanligt att klia lite lätt över hela kroppen, väl hemma så bryggde jag mig lite kaffe i hopp om att det skulle lugna sig lite. Det gjorde det, dock känner jag mig lite speedad nu.. Haha, så kan det gå.

Det blir våfflor och mamma har skrivit en lapp där det står hur jag ska göra. Dock snackade hon om att smeten skulle stå och dra lite innan, typ två timmar(?!). Ringde henne men hon svarade inte, ja då ringde jag mormor. Hon var ute och rände fick jag veta så jag rådfrågade min morfar. Ett litet tag ska smeten stå, och du.. He dit lite smör också. Annars blir det inge bra.. Haha, älskar min morfar. Med lite smör, socker och grädde, ja då har du en hel måltid räddad. Och när du har hällt i lite grädde, ta lite till. Kan aldrig bli för lite. Det du!

Nej, nu ska speedade Milla ta och beställa lite födelsedagspaket till broder Tuck på CDON.



Kommentarer

Eva

vad önskar broder tuck av faster då?


17:37:41 / 2010-03-25 / http://tapeterochteak.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback