EN DAG KVAR, SEDAN HELG

Denna vecka som egentligen varit som en enda lång dag börjar gå mot sitt slut. Morgondagen väntar med överraskning, har kommit fram till att jag inte riktigt klarar överraskningar. Jag vill gärna ha koll på läget och den här gången har jag haft för mycket att göra så jag har fått lasta över planeringen på mina vänner. Men, det ska bli kul.

Tänkte dessutom visa mina läsare som helt enkelt kommenterar sönder min blogg projektet som denna vecka har bestått av. Hemsk bild, men detta är kojan som jag, Andreas och Magnus, eller Andy och Maggan, har gjort. Tanken bakom är avslappning, jag knäckte koden hur vi borde ha tänkt ikväll. Ska sälja in den till dem andra så borde redovisningen i morgon vara kirrad.



Kommentarer

eva

hej hej, jag kommenterar väl sönder din blogg :)

Verkar spännande ert projekt, vill höra mer om detta nästa gång i ses. Måste försöka träffas någon annanstans än på jobbet, så vi har tid att prata lite.


09:48:42 / 2010-10-22 / http://tapeterochteak.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback