EN MÖTESPLATS FÖR ALLA

Efter en natt där man blev väckt av att lilla Camilla ringde 04.36 med frågor angående uppgiften och massor med sömn satte jag kurs mot matteföreläsningen. Ännu en sak som kändes ganska klar hur man gör men inte varför man gör det.. Jisses, ja sedan var tanken matteplugg och träning samt att slipa på vad jag ska säga i samband med kritiken i morgon. Nu är klockan snart halv åtta och jag har varken pluggat matte eller tränat. Skrev nyligen ner mitt lilla tal samt har tränat på det. Ja.. kanske borde äta något. Borde skaffa mig någon som knackar på axeln och säger: NU är det mat, varsågod och ät.



Kommentarer

Eva

oj det var tidigt hon ringde. Kämpa på du är så himla duktig. Vi ses på lördag.


08:22:22 / 2010-09-30 / http://tapeterochteak.blogg.se/

Camilla

Förlåt! (A)


20:56:23 / 2010-09-30

Namn
Mail...
Blogg

Trackback