SATURDAY NIGHT

Efter en heldag med familjen på besök har jag ägnat en del av kvällen åt att göra en bloggdesign åt en god vän. Skönt att få vara lite kreativ.

I övrigt har dagen varit bra, fikade och åt äppelpaj innan vi drog på stan. Köpte lite mer saker från listan som vår käre lärare har skrivit. Vi besökte Jalas Färg & Tapet, jag fick rabatt för att alla mina klasskamrater har handlat där och pappa fick träffa sin gamla bekant.
Annars blev det en mascara som inhandlades och mat. Fast pappa betalade maten, tack. Plus att man blev bjuden på pizza till middag. Najs. Och, det blev över. Hihi, matback till mig.
Ska förövrigt laga mat imorgon, göra en del matbackar. Planen är köttfärssås och spagetti, pastasås med kyckling samt köttbullar. Förhoppningsvis orkar jag göra allt det. Vore bra i så fall.




Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback