EVERYBODY TELLS LIES

Efter några underliga dagar tror jag att jag har kommit på bana. Men bara tror. Hade den konstigaste kvällen igår på länge. Var helt slut och trodde att så fort jag blundade skulle jag somna, stående till och med. Men jag tog mig i kragen och storstädade toan. Nu vet jag varifrån utrycket såphalt kommer ifrån..

Drack två koppar kaffe, käkade fruktsallad och såg Charlie. Tänk så bra livet kan vara.
Lade huvudet på kudden och sov några sekunder senare. Vaknade med drömmen etsad på ögonen. Någon hade brutit sig in och skulle attackera med kniv. Kul. Hur länge tog inte det att skaka av sig? Läste lite och somnade om. Vaknade med en konstig känsla igen. Svår att beskriva.

Jag hoppas nu att detta bara är utmattning och att jag äntligen börjar slappna av. Konstiga drömmar brukar smyga sig på i stunder som dessa när hjärnan börjar närma sig normala varvtal. Att jag biter ihop tänderna utan att jag märker det är nog inte heller så bra.
En lugn helg ska nog råda bot på detta.



Kommentarer

Elin

Tackar, ja jag hoppas jag får fler sömntimmar i natt. Hoppas du blir av med dina drömmar också!


22:52:24 / 2011-01-13 / http://sweeteyes.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback