THE BATTLE OF STYLES

Bjuder idag på en del av en illustration.


Så var tentan skriven på rekordsnabba fyrtio minuter och jag lämnar Imhotep, Brunelleschi, Bramante, Borromini, Eiffel och Calatrava bakom mig. Solen lyser med sin frånvaro och jag sticker snart till Piteå, födelsedagsmiddag/morsdagsfirande väntar på restaurang. I morgon börjar arbetet med Fysik 3, otroligt avskräckande och ja vill man? Nej, man måste. Suck, men om en vecka är det sommarlov, och det ta mig tusan är icket dåligt.



Kommentarer

elinS

heej:)

Jag kan nog inte följa med upp på fredag:/ vet inte när jag kommer hem men tror det blir tajt. Och så ska jag nog kurera mig så mycket som möjligt för att hinna bli av med bacillerna som envisar så jävulskt. Men vi ses på lördag eller söndag!!:)

Å så TAGGAR vi MÅDAG och ROOOOMMMM :D:D:D:D!!!


13:52:12 / 2011-05-31 / http://elinnstrandberg.blogg.se/

Marcus

Jag tycker mkt om illustration. Jag kan dock inte illustrera på det sättet, utan med ord istället.


14:08:41 / 2011-05-31 / http://tokigamasen.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback