090503

Efter en händelserik helg sitter jag nu här efter att egentligen inte gjort något hela dagen. Började dagen med att det bara flimrade för ögonen, sedan föll lite syn bort och jag har då sovit en stund. Riktigt skönt och nu känns det lite bättre.

Men för att återgå till helgen så var Valborgskvällen en riktigt trevlig kväll. Tjejerna kom hit och vi grillade mat. Supertrevligt. Gick till Folkets Hus och kikade på världens minsta majbrasa och sedan fyrverkerierna.

Var lagomt trött på fredagen men jag och pappa körde in till stan  på kvällen för första gången så jag fick öva lite. Körde sedan till jobbet på lördag. Det verkade som om alla i hela stan skulle köpa färg. Galet mycket att göra men tiden gick fort.

Nu är det kväll snart och måndag i morgon. Då man går gymnasiet så innebär det skola. Bara att bita ihop då. Hoppas bara att mina ögon är bättre tills dess.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback