MED LÄTTA STEG

Precis då man börjat skymta tomten i slutet av tunneln närmar sig tunnelns väggar med raketfart.

Innan jul ska man alltså ha hunnit:
- Rita en stad för 4000 personer med alla de krav det innebär, vägar, affärer och annat. På cirka tre veckor.
- En dugga på hela Byggprocess boken (250 sidor) ska göras, då nästa vecka. Fast vi inte ens öppnat boken och heller inte kommer göra det under lektionstid.
- Kubhuset ska göras om efter de tips vi fick igår. Arkitekterna diggade verkligen vårat hus btw.
- En bottenplatta till modellhuset ska gjutas.
- Modellbygget ska säkert påbörjas.
- Jo, lite matte ska man hinna med.. På fredag börjar vi med Analys. Har jag hunnit räkna all Linjär algebra? Nej.

Vad säger vår lärare i Teknisk arkitektur? Jag blir alldeles förskräckt när jag ser vad ni ska hinna. Tack...?

Så mitt i allt detta har jag knåpat ihop min önskelista för julklappar. Varsågod ni som bryr er.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback