JAG HAR ETT PROBLEM

Jag kan överhuvudtaget inte äta dem. Det bara växer i munnen och jag börjar må illa.
Vad kan det vara?

Jo, köpta köttbullar. Mamma Scans, skolans hemska, ja allihopa.


Tokigt när det säkert är billigt(?) men jag har nu tagit tag i saken och gjort mina egna köttbullar. 45 min tog det och nu har jag köttbullar så att det räcker till fem mål. Bara att koka mackaroner till. Jippi!
Kanske blev de inte så goda som mormors men femtielva gånger godare än färdigfabrikat. Så det så.

Under denna dag har jag hunnit med som jag skrev tidigare att tvätta, göra skoljobb och laga mat. Nu är frysen lite fullare med 3 lådor spagetti och köttfärssås, 3 lådor spagetti med pastasås och kyckling och väntar nu på fina små köttbullar. Är jag inte duktig så säg?

Tänkte hoppa in i duschen nu, äta något och se på tv. Mys.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback