090801

Jobb torsdag, fredag och lördag.
Färg&Tapet ligger lugnt kvar och det kan man säga att särskilt stressigt har det inte varit dessa dagar. Men kul har det varit att träffa de flesta igen. Alltid kul när någon skiner upp och utbrister, men är du här igen?!
Det tar en genom dagarna med sura och bestämda kunder.

Annars så har jag börjat med makeovern på Broder Tucks rum som ska ske här om någon vecka. Beställde tapeterna idag. En varmt grå Plain och sedan en grå, svart och vit randig Plain stripes. Mitt förslag godkändes av familjen och då var det bara att köra. Så på tisdag så börjar jag och broder att städa ur hans rum och gå igenom alla tusentals leksaker som jag vet finns i hans lådor. Suck, men någonstans måste man ju börja. Efter att bilderna har börjat sätta sig i huvudet nu så blir det nog lite beställt från IKEA också. Mamma och pappa ska dit till veckan så jag får skicka en lista med dem.

Nu har jag beställt klipptid också på Torstens. På måndag. Hoppas att det blir bra. Sen måste jag färga det också. Rött som tidigare skulle jag gissa.




Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback