201 tracks, 11.4 hours

En blandad dag.
Körlektion 8.30, allt gick bara bra. Till slut även backa runt hörn. Nu ska jag avboka min nästa lektion. Vilket innebär att jag idag hade min sista. Lite ledsamt endå. Det är ju ganska kul. Jesper tyckte att jag ska klara uppkörningen, så länge jag inte får hjärnsläpp så skulle han bli förvånad om jag kuggade. Känns skönt att någon som verkligen vet vad han talar om säger sådant. Är inte lika nervös för uppkörningen längre. Men å, vad jag vill ha körkortet.

Väl på skolan så träffade jag Sebbe och vi väntade in klockan. Det var ju ett tag till vi började. Hann med en sväng på stan. Åt faktiskt lunch innan jag började också. Fast sedan åt vi efter lektionen också. Allt detta på grund av att vi har en lunch på 30 minuter på onsdagar. Efter halva så stänger matsalen. Har man tur får man mat.

Samhällskunskap och vi fick våra böcker. Fick ElinKs gamla, hur stor är sannolikheten för det? 
- Det kan man räkna ut.. var svaret som kom från Alexander. Haah, o så roligt. Det ska jag inte göra.

Tjejen som egentligen har för många skor och klockor har idag gjort ett nytt inköp. Dessa otroligt turkosa och fina skor. Jag gillar dem skarpt. Från Scorett.



Kommentarer

elink

Min gamla bok va? cooolt och grattis för att du klarade teorin!! Hoppas att du skickar ett sms eller nått när du klarat uppkörningen så jag snabbare får informaionen :P det känns som att jag är lite efter nu och säga grattis till teorin men :P Lycka till hörru!! =)


22:22:06 / 2009-08-26 / http://sweeteyes.blogg.se/

LindaH

Sååå snygga skor, helt klart min färg, vad kostade dom??


19:20:24 / 2009-08-27 / http://lindaisy.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback