59/65

Multimedia även idag, gjorde en radiojingel. Blev väl inte den bästa heller. Men jag orkar inte bry mig, en del i min grupp verkar knappt ha sett en dator tidigare.

Fortsatte då sedan dagen med matte och sedan design.

En del av er vet vad jag har gjort mer idag, och en del har jag valt att tiga om det för. Så länge ingen berättar för mina föräldrar och deras föräldrar så kan jag säga att jag har klarat första delen av det absolut viktigaste just nu. Är himla nöjd och stolt så det är lite småsvårt att inte berätta för mamma och pappa.

Var in till optikern idag också, lånade hem några bågar men fastnade mest för dessa...
Bilden är väl inte den bästa. Skäms lite över det men, men. Vad tycker ni? Ska jag slå till?



Kommentarer

Eva

supersnygga. Bara att slå till, åh Grattis föresten


08:22:01 / 2009-08-26 / http://tapeterochteak.blogg.se/

LindaH

Grattis grattis grattis till det onämbara..., personligen tycker jag att dagens mode på glasögon är lite för stora. Men vad vet väl jag? Jag är ju gammal!! hehe


15:24:07 / 2009-08-26 / http://lindaisy.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback