......

Efter en dag med besvikelser. Jag är smått irriterad på mig själv och så ringer söta lilla mormor och frågar om man får gratulera. Nog svider det hårt i mitt norrländska hjärta att säga, nej jag kuggade.

Men nya tag nu. Körlektion i morgonbitti där Jesper kommer att fråga vad fan som hände. Jag kommer höja axlarna i ett desperat rop på hjälp. Förklara de idiotiska sakerna jag failade på och sedan kör vi iväg. Inte kommer jag att ha några problem med det och han kommer att säga att det var onödigt. Nej nu peppar jag inför fredag då jag tar körkortet. Inga funderingar.

Jag måste tacka mina fina klasskamrater som hjälpt mig genom dagen. Ni är underbara, det vet ni.



Kommentarer

LindaH

Nya friska tag, övning ger färdighet. Spark i rumpan till nästa gång skickar jag med dig, kram


23:02:08 / 2009-08-31 / http://lindaisy.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback