090713

Frågan som man just nu hör från alla håll är vad jag önskar mig i present.
Artonårsdagen närmar sig med stormsteg och jag har absolut ingen som helst aning, eller jo..  
Precis som Linda tyckte så vill jag hemskt gärna ha ett nytt objektiv till min systemkamera. En laptop, en kronan cykel, ett par snygga bågar. Ja, listan är lång. Och dyr.

Vad i helsicke ska jag hitta på då?
Twilight filmen skulle jag vilja ha.
Presentkort på JC kanske då jag funderar på ett par jeans.
Annars är pengar ett välkommet biddrag till mina inte allt för billiga inköp jag har planerat till i höst.
En kameraväska till min Canon 450D som rymmer i alla fall ett till objektiv men inte får bli alltför klumpig.
Och om någon stackars sate lyckas få tag i första säsongen av Numb3rs skulle jag inte bli ledsen.
Jo, ett hyffsat tjockt papper i formatet 50x70 cm. Planerar ett konstverk som ska in i ramen jag köpte på IKEA för längesedan.

Nu har jag suttit här och tänkt så att det knakar, hoppas att det duger. Har inte haft en tanke på min födelsedag. Det är bara ännu ett event som måste hända innan jag får mitt efterlängtade körkort. Hoppas att ni nöjer er med detta, jag gör då det. Förövrigt så är ju överraskningar ganska roliga också.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback