090514

Skoldagen i dag var väldigt kort. 12.10-14.25. Kändes knappt som att man var där.
I alla fall fick vi som uppgift på svenskan att se en film och analysera den. Så det är vad som händer hos Camilla ikväll, vad det blir för film är inte bestämt än men en science fiction blir det hur som helst.

Hann inte skriva så mycket om gårdagen men kan då berätta att jag och Sebbe gick på upptäcksfärd i stan under min fotografiska bild lektion. Oj, oj så många genvägar vi hittade. Och nya ställen, Sebbe hittade ett ställe där han ville skejta lite. Får se om han gör det någon gång.

Fredag i morgon och en nästintill vanlig skoldag. Vi skulle dock inte ha någon engelska så jag slutar 13.30. Det märks att det snart är sommar. Härligt. Och om jag inte minns fel så tror jag att Numb3rs börjar i morgon kväll. Hoppas på det.




Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback