FÖR OM DEN BLÅ HIMLEN VAR DU JA, DÅ SKULLE JAG ALLTID VARA UTE OCH GÅ.

Livet fortsätter, konstigt att det inte finns någon paus knapp.

Lämnade önskelistan till farmor och farfar igår. Det är fyra veckor kvar till jullov. Det är den 23 november och termometern visar plusgrader. I morgon är det en månad kvar och inga julklappar är köpta.
Precis som Alexander sade idag så vill jag inte heller att det ska bli jul. Då blir det ju vinter. Hemska tanke. Kan det inte fortsätta så här? Plusgrader och ingen snö, så länge det inte regnar då förståss.

Nu ska jag försöka mig på broschyren till Designen. Hoppas att min skrivare klarar färgerna så inte det svarta blir grönt och det vita lila. Då är det illa, kan hända att skrivaren åker på en liten resa ut genom dörren om det händer. Lite tur kan jag behöva.



Kommentarer

elinS

jag älskar den låten!!


18:57:01 / 2009-11-23 / http://elinnstrandberg.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback