KALLELSE TILL HÖGSKOLEPROVET

24 oktober smäller det. 8.10-16.30. Ops.

Har idag lagt ut 5995 kronor på en vara som jag inte fick med mig hem, måste vänta till på måndag.
Och den lilla skönheten ser ut så här... Vare sig de ringer på måndag eller inte ska jag dit och hämta den. På eftermiddagen sade Anton att den skulle komma, om inte bilen kört av vägen. Jey, gissa någon som är glad. Änteligen så får man en egen. Dessutom så är jag glad på pappa som ringde och sedan skjutsade mig dit. Enbart att han syns på affären så får man rabatt. Internetpriset låg på 6490. 495 spänn rabatt. Rikt.

Har dessutom hunnit räkna lite matte och sedan kört tillbaka farfars bil. Sharanens bromsar har liksom slutat att funka vilket inte gör den så säker på vägarna. Pappa lånade därför deras bil idag. Tackar och bockar.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback