Ny vecka

Ny dag. Hade svårt att somna igår kväll men var inte så jättetrött i morse.

Möttes av Alexander på skolan som hade pedalen i handen, just det. Den hade lossnat från cykeln, det var en syn för gudarna när han skulle cykla hem igen. Haha, hoppas att han inte vred foten ur led bara.

Efter tre lektioner och en lunch som faktiskt var riktigt god så slutade vi. Fysiklabben var bland den konstigaste jag har gjort. Dessutom så funkade inte lampan som jag och min grupp skulle använda. Fick hoppa in i Alexander och Bomans grupp. Vi räknade ut massan på en elektron. Kul. Inte.

Sprang in på banken och väntade, kunde fixa in mitt studiebidrag på kontot. Det är härligt. Nu väntar jag bara på att Boman ska kolla upp en dator åt mig. Sedan är det ajöss med pengarna.

Fick för övrigt ett presentkort hos Åses Pyssel av grannen idag. Hon har tänkt på mig och mitt körkort, varit så ledsen att jag hade sådan otur. Hihi, det lönar sig. Ska dit och köpa mig ett armband till då. De är riktigt fina.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback