KREATIVITETEN FLÖDAR MEN DET FINNS INGET ATT GÖRA

Med ett knä som är paj och mest av allt behöver lite vila vill man göra en massa saker. Spegeln är nu målad sitt andra varv, ska måla lite där spegeln kommer att sitta. Vill ju inte att något brunt ska synas..
Sedan har jag ritat. Photoshop Elements is the shit. Eller not. Förhoppningsvis får jag hjälp med CS4 redan imorrn.. I alla fall är detta kvällens skapelse:

Jag är ingen Isabel Westling utan ritar endast för att fördriva tid. Skulle någon ha massa tålamod till över så hiva hit det. Oj, vad less jag blir på att sitta länge med något. Jisses..

Ska man dra en sväng på Ica eller inte? Hmm, får se hur jag gör.



Kommentarer

ElinS

Aww va fin! jag känner mig hedrad! =)


12:44:29 / 2010-08-25 / http://elinnstrandberg.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback