SO, ALL THE FACTS OF THE WORLD AT YOUR FINGERTIPS AGAIN?

Ännu en dag till ända.

Lite räkning, helt otroligt oätlig lunch, lite Kafka läsning och sedan en synundersökning.
Det är väl i stort sett min dag.

Har även fått bedömning på psykologiuppgifterna som jag lämnat in. G+, MVG samt G+++. Hur många plus man måste ha för att få VG förtäljer inte historien. Dock ligger jag visst på MVG, eller nåt sådant. Min lärare är inte världsbäst på att skriva, eller inte så intresserad av att stava rätt i ett mail. Vad vet jag?

I morgon blir det en lång dag. Start 8.30 och slut 15.45. Plus att till lunch blir det köttfärssås och grönsaker under ett täcke av potatismos. Sheppardspie hette det visst. Kan hända att det blir Dallas en sådan gång.

Ja, gonatt då..




Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback