HUPP

Just det. Tisdag. Jobbar på med vår uppgift Luleå ± 50 år. Skulle behöva besöka Stadsarkivet i Luleå men får se om det blir en annan dag. Har i alla fall en bild på hur jag vill att det ska se ut. Visar er när jag har fått ned idén på papper!

Annars rullar det väl på. Matte och annat. Mamma, mormor och morfar kommer hit på torsdag. (Om de inte har ändrat sig...) Så det blir lite dammsugning i morgon, behövs. Särskilt när jag nu har dragit i gång Paolo träningen. Att göra situps på ett lite lätt dammigt golv är inget jag rekommenderar. Så med det sagt blir det lunch, magen klagar. Havregrynsgröt blire idag. När ska man ledsna?




Kommentarer

Alexandra

har ingen lust att berätta vad jag röstat på, tack för ditt stöd haha! ;)


19:11:43 / 2010-09-21 / http://ingridalexandra.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback