TACK OCH BOCK FÖR I DAG

Efter en lagom trevlig helg och början på veckan med matteplugg samt ritande av hus och annat kan jag nu andas ut lite. Duggan gick väl inte så bra.. Borde kanske ha pluggat mera. Eller börjat räkna tidigare... Men vad ska man göra med himla bokus.se? Beställde ju boken från adlibris istället, vad tog det? Typ två dagar plus en helg så hade jag boken i min hand. Ja gisses alltså. Men tillbaka till duggan, alltså ett prov som kan ge extra poäng till tentan. Gjorde den mest för att se hur det kan vara med en tenta. Har väl aldrig hittat på så många räkneregler.. Tur att Anders inte får se det där.. Han hade skämts så in i bängen.

Anledningen till att jag inte pluggat så mycket?

Jag har gjort om busstationen i Luleå. Detta blev mitt slutgiltiga val. Vad tycker ni?
Återstår att se vad lärarna säger... Aldrig förr har jag varit med om så luddiga instruktioner. Lärarna säger emot varandra. Ingen är särskilt nöjd med lärarinsatserna.

Annars lever väl livet. Åker till Skell på fredag. Efter en sen matteföreläsning. Jobb blir det också, på lördag. Sedan rycktades det om att en plattv skulle inhandlas till vardagsrummet på Agngatan 5... Undrar om det är sanning?

Det är de små sakerna som gör en glad för stunden. Peppar nog nästa vecka.
Nu gonatt sov gott.



Kommentarer

Eva

snyggt milla.


10:19:44 / 2010-09-29 / http://tapeterochteak.blogg.se/

Namn
Mail...
Blogg

Trackback