1 DECEMBER

Nu endast 23 dagar kvar till jul, det är 5,3 grader ute (plus!!) och vinden viner och det skulle inte förvåna mig om det regnar också... Mina klasskamrater har köat till skidyra och biljetter till Hemavan och Riksgränsen. Snacka långt bort det känns, innan man kan åka skidor tänkte jag.
Men det är trots allt första december, första advent smög sig förbi omärkt men idag har jag slagit på stort och sett två julkalendrar. Både Tjuvarnas jul(?) och Norges variant, Expedition: julklapp som den så fint blivit översatt till.
Har just i detta nu printat mönstret till luciatåget som jag hoppas kunna virka inom en snar framtid. Kanske tar det flera jular innan de små figurerna står klara men vad gör väl det?
Som min kära faster så fint påminde mig om i förra inlägget hade jag i all hast glömt en webbshop. En som jag inte handlat från men faktiskt har sålt produkter åt. Just det, BolinDesign. Shoppa på där vet jag, finfina julklappar till stora och små!



Kommentarer

Eva

Gillas


19:40:14 / 2011-12-04 / http://www.bolindesign.se

Namn
Mail...
Blogg

Trackback