TO NIGHT IS THE NIGHT

Eller snarare ja morgondagen, då gäller det. Klockan nio sätter jag mig för att göra det sista avtrycket detta år. Jag har sällan varit så här nervös, ja matte 1 då, och det känns inget vidare. Läser jag anteckningarna från föreläsningarna snurrar tankarna runt och jag vet inte vad som är ut eller in. Har räknat gamla tentor hela dagen och har kanske ett grepp, hoppas på att någon gammal uppgift kommer igen så man kan använda sig av fotografiskt minne.
Men det är inte annat att göra än att ta tjuren vid hornen och göra det bästa av allt. Med formelsamling och en briljant kunskap (om inte i andra ämnen) ska jag minsann lyckas få en 3a i Fysik 3. Håller ni tummarna för mig?



Kommentarer

Eva

självklart håller jag tummarna för dig


22:00:50 / 2011-06-02 / http://www.bolindesign.se

Boman

GL HF!


00:14:07 / 2011-06-03

Namn
Mail...
Blogg

Trackback