SAMBANDET MELLAN MATERIALPARAMETRARNA...

Okej, nu tror ni väl att jag har blivit tokig men idag väntar dugga. Ett litet prov mitt i terminen som jag har hört ska innehålla två stycken av åtta bevis som vi gått igenom. Trots att läraren sagt detta är jag lite nervös över att det verkligen är bevis som kommer... För spikar man denna dugga får man 10 poäng som räknas till tentan. Och 20 poäng är allt som behövs till ett godkänt, så hälften vunnet då liksom.
För vad som sägs är tentan sex timmar lång stress och att ingen hinner klart alla uppgifter. Hej hopp. Kul liksom.
Så den lediga gårdagen ägnades åt att pressa in bevis i hjärnan, men det har gått bra. Känns som att hjärnan längtade efter lite sådant plugg, glosor liksom. Haha, tänk om man visste det i högstadiet när man tragglade engelska och franska varje vecka...
Aja, stan efter duggan, lite bakning sedan då det är fikafredag med grupparbetet i morgon. Fredag redan, vart har veckan tagit vägen? I morgon träffar jag i alla fall pojkarna för middag. Trevligt.
Ska klicka hem lite julklappar nu...
Vi hörs när vi hörs!



Kommentarer

Eva

vart är du och klickar då?


17:28:19 / 2011-11-24 / http://www.bolindesign.se

Namn
Mail...
Blogg

Trackback