SPOILERS

Spenderade helgen i ett höstlikt Skellefteå. Arbetade några timmar och hängde resten av tiden med pappa. Tillbaka till verkligheten och vilken verklighet. Vet inte hur många timmar denna period kräver av oss men en hel del. Känns skönt att grupparbetet går att dela upp och att jag har fått den del som jag kan. Motivera ytbehandling av fasad samt sätta ihop presentationen. PowerPoint i mitt hjärta, eller hur var det? Aja, Photoshop får hjälpa mig.
Tänkte chillaxa i Luleå i helgen, hinna med sådant som det inte finns tid för i vanliga fall. Typ leta reda på regnbyxorna och få någon ordning i garderoberna, vore trevligt om man visste var man har allt. Kanske en sväng in på stan också, plus en hel massa pluggande. Mitt liv i ett nötskal.
Vi hörs när vi hörs.



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback