11 JANUARI

Borde plugga ekonomi, har gjort det i princip hela dagen. Blev less ett tag, hjärnan trillade ut så jag tog en liten tupplur, blev lite piggare, lite kaffe på det. Och insåg efter lite räkning att. Jag orkar inte göra mera.
Så där har ni det, plötsligt är julen bortplockad, all disk borta och växten vattnad. Varför?
Inte kan man plugga när det finns annat att göra. Bortförklaring. Men, som det står på FB, ska tentan vaskas? Nytt uttryck för mig. Nja, jag gör mitt bästa med det lilla siffersinne jag har. Ekonomer kan slänga sig i väggen, för deras jobb verkar vara AAAASTRÅÅÅKIGT. Så nu vet ni.



Kommentarer

mamma

Det är ju det jag alltid sagt att språk är roligare!

Men det är ju bra att slutföra det man påbörjat,hang in there!


17:26:35 / 2012-01-17

Namn
Mail...
Blogg

Trackback